Ik ben Tineke, in de zomer van 2012 zelf getrouwd - de mooiste dag van mijn leven! - en heb een enorme passie voor bruiloften. Ze zijn betoverend!
Speciaal voor jullie hippe bruiden heb ik een breed assortiment producten ingekocht. De laatste trends uit Amerika laat ik invliegen, zodat jullie al jullie gasten kunnen verrassen! Ik heb het assortiment met veel zorg en heel veel plezier samengesteld.
Bruiloft-Huwelijk
Bijdeze alles loopt mis op de laatste dag .geen organisatie geen tijd hebben ze leggen vlug op te moeilijk voor een klacht. DIE TERECHT IS!Heb 2 en een halve week bijna 3 weken erover gedaan om iet te krijgen wat voorradig was .steeds t verkeerde gekregen. en herhaaldelijke moeten bellen fotos sturen nog maals bellen .UITEINDELIJK weten ze dan waar de fout zit komt na VEEL stress EN wachten EN bellen EINDELIJK t goede aan LAAT ook nog voor thuis moeten blijven iedere keer.erg moe ervan en stress gehadniemand compenseerd dat en zijn bijna onbereikbaar, zeker ook de zaterdagen.bestel niet vlug meer wat tenzij je een paarde geduld hebt en 10 jaar de tijd voor t juiste te krijgen!.Lieve mensen van wedding deco;;ga met mensen aan de slag die wel weten wat ze doen en kunnen lezen en hou contact met je klanten erg belangrijk.Laat ze niet over aan hun lot dankzij jullie nalatigheid,ik ben hierdoor erg gestrest,was niet nodig geweest.En de bereikbaar heid moet beter vlugger ook.Anders lieve mensen voorzie ik jullie site /zaak geen lang leven beschoren.Netjes gehouden heb ik t wel vindt ik.vr.gr.J.Jongen
Sterke punten weet ik echt niet!dat ze mooie kaarten hebben
Zwakke punten zoals eerder vermeld zeker weten genoeg aandacht punten en er staat 24 uur bereikbaar ,denk t niet vandaag zeker niet eergisteren ook niet
Een gastenboek besteld in de vorm van een globe. Komt deze binnen, zitten er allemaal vingerafdrukken op de voet. Weddingdeco hierover geprobeerd te bellen, maar ze zijn nooit bereikbaar en bij meerdere malen mailen nog geen respons.
Sterke punten Niets
Zwakke punten Geen reactie via de mail, niet telefonisch bereikbaar, sturen slechte producten op en alles was te laat.
Weddingdeco.nl
Totaal niet tevreden over de klantenservice van wedding deco.
Voor de bruiloft hadden wij daar rookbommen besteld om tijdens de shoot te gebruiken.
Toen wij ze aan wilde doen en dus aan het koortje trokken kwam er een "vlam" uit.
Rogier heeft zn hand echt verbrand met blaren tot gevolg en bij mij valt het gelukkig mee.
Bel je de volgende dag op om dit te melden, wordt er gezegd ja maar die verkopen wij ook niet meer. En dat was het nog geen verdere vragen of excuses. Er werdt zelfs wel even vermeld dat er op het pakje stond dat je ze op de grond moest leggen na het aansteken.
Ja duh daar was niet eens tijd voor want toen waren onze haden al verfikt.
Totaal niet netjes te woord gestaan t meisje wist van niks af en er wordt dus totaal niets aan gedaan.
En zelfs via de chat waar ik dus zie dat het gelezen is wordt er niet meer gereageerd en ook op de mail niet.
Snap wel waarom het dus uit de handel is gehaald als dit bij meerde mensen zo voor komt, maar mensen zo letterlijk met blaren laten zitten heb ik geen goed woord voor over
traag traag en langzaam niet op tijd en verkeerde spullen slechte bereikbaarheid
Bijdeze alles loopt mis op de laatste dag .geen organisatie geen tijd hebben ze leggen vlug op te moeilijk voor een klacht. DIE TERECHT IS!Heb 2 en een halve week bijna 3 weken erover gedaan om iet te krijgen wat voorradig was .steeds t verkeerde gekregen. en herhaaldelijke moeten bellen fotos sturen nog maals bellen .UITEINDELIJK weten ze dan waar de fout zit komt na VEEL stress EN wachten EN bellen EINDELIJK t goede aan LAAT ook nog voor thuis moeten blijven iedere keer.erg moe ervan en stress gehadniemand compenseerd dat en zijn bijna onbereikbaar, zeker ook de zaterdagen.bestel niet vlug meer wat tenzij je een paarde geduld hebt en 10 jaar de tijd voor t juiste te krijgen!.Lieve mensen van wedding deco;;ga met mensen aan de slag die wel weten wat ze doen en kunnen lezen en hou contact met je klanten erg belangrijk.Laat ze niet over aan hun lot dankzij jullie nalatigheid,ik ben hierdoor erg gestrest,was niet nodig geweest.En de bereikbaar heid moet beter vlugger ook.Anders lieve mensen voorzie ik jullie site /zaak geen lang leven beschoren.Netjes gehouden heb ik t wel vindt ik.vr.gr.J.Jongen
Sterke punten
weet ik echt niet!dat ze mooie kaarten hebben
Zwakke punten
zoals eerder vermeld zeker weten genoeg aandacht punten en er staat 24 uur bereikbaar ,denk t niet vandaag zeker niet eergisteren ook niet
Guestbook globe vol met vingerafdrukken in de verf.
Een gastenboek besteld in de vorm van een globe. Komt deze binnen, zitten er allemaal vingerafdrukken op de voet. Weddingdeco hierover geprobeerd te bellen, maar ze zijn nooit bereikbaar en bij meerdere malen mailen nog geen respons.
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Geen reactie via de mail, niet telefonisch bereikbaar, sturen slechte producten op en alles was te laat.
Slechte klantenservice
Weddingdeco.nl
Totaal niet tevreden over de klantenservice van wedding deco.
Voor de bruiloft hadden wij daar rookbommen besteld om tijdens de shoot te gebruiken.
Toen wij ze aan wilde doen en dus aan het koortje trokken kwam er een "vlam" uit.
Rogier heeft zn hand echt verbrand met blaren tot gevolg en bij mij valt het gelukkig mee.
Bel je de volgende dag op om dit te melden, wordt er gezegd ja maar die verkopen wij ook niet meer. En dat was het nog geen verdere vragen of excuses. Er werdt zelfs wel even vermeld dat er op het pakje stond dat je ze op de grond moest leggen na het aansteken.
Ja duh daar was niet eens tijd voor want toen waren onze haden al verfikt.
Totaal niet netjes te woord gestaan t meisje wist van niks af en er wordt dus totaal niets aan gedaan.
En zelfs via de chat waar ik dus zie dat het gelezen is wordt er niet meer gereageerd en ook op de mail niet.
Snap wel waarom het dus uit de handel is gehaald als dit bij meerde mensen zo voor komt, maar mensen zo letterlijk met blaren laten zitten heb ik geen goed woord voor over